10 böcker jag ska läsa nästa år

Det finns hundratals böcker på min vill läsa-lista. Här listar jag tio av de jag ser fram emot mest och som jag aboslut ska läsa nästa år.

The Rose Years #6: New Dawn On Rocky Ridge – Roger Lea MacBride

Clara, the Little Girl From the Prairie – C. Robert Wolfe

Präriekvinna – Albin Widen

Jinx – Margaret Wild

Mobergland – Jens Liljestrand

Me And Earl And the Dying Girl – Jesse Andrews

Stanna – Flora Wiström

Ett gammalt borgarhem – Jeanna Oterdahl

Innovatörerna – Walter Isacson

Progidy – Mari Lu

Vad vill ni läsa nästa år?

Kommentera

