uppdatering

Hello!

Som ni ser så har den här bloggen fått sig ett ansiktslyft. Ett mycket välbehövligt sådant tycker jag. Stort tack till Jossan för hjälpen!

Annars då? Jag lyssnar på jääääättemycket ljudböcker. Hela tiden. Jag är så glad att jag kan lyssna på böcker. Jag kunde inte det förut, kunde inte koncentrera mig på det. Sen snart ett år tillbaka lyssnar jag på storytel, jag älskar det, de har hyfsat stort utbud och är helt klart prisvärt. De har både nya och gamla titlar och vissa böcker finns både som ljud- och eböcker. (Vilket gör att en kan smygläsa en och annan rad typ på kaffepausen…) Jag har lyssnat klart på Sagan om Isfolket (47 böcker) och varvar nu Häxmästaren med Pax-serien. Tycker också mycket om Cathy Glass’ böcker som skriver om sina tidigare fosterbarn.

Min senaste favorit på youtube är Gardner Quad Squad. Det är en amerikansk familj med fyrlingar på två år. Riktigt kul att se!

Och så har jag läst 3(!) böcker på tyska varav 2 kapitelböcker. Visserligen är samtliga Astrid Lindgren-böcker som jag har läst ca 10-20 gånger, men ändå!

Och så längtar jag sååå mycket till första december! Det gör jag ju varje år, för då börjar julkalendern! Årets heter Selmas saga och verkar mycket bra!

Och den 9 december kommer andra säsongen av Fuller House!

Kommentera

