Update

Kvällsnöje: kolla på berg- och dalbanor på youtube! Det är så häftigt att det kan suga så i magen bara av att kolla på videos. Min favorit just nu är Gravity Max i Taiwan. En berg- och dalbana med fritt fall! Vet dock inte om jag hade vågat åka den.

Tv-serier: Huset fullt mest hela tiden. När jag sett klart den börjar jag om från börjar. Huset fullt hjälper mig igenom mina sömnlösa nätter. (jag har skitsvårt att sova :/ :/ :/)

Currently reading: Johanna Lindbäcks Jan Svensson

Currently listening to: Sagas bok – En trovärdig historia av Elsie Johansson

Höstens höjdpunkter: Bondens marknad som är varje lördag i augusti och september och BOKMÄSSAN!

Nuvarande favoritfrukost: Sojakvarg med hallon och iskall chokladmjölk

Nuvarande favoriträtt: Stekt potatis med grönsaker och havregrädde

Favorityoutuber: Clara Henry

Nyaste favoritförfattaren:
Deplhine de Vigan. Har precis läst Ingenting kan hindra natten och den är helt otroligt bra.

En sak jag vill ha: En barnboksjulkalender. Jag skulle vilja att något barnboksförlag varje år släpper en bok med 24 kapitel som handlar om julen. 

One thought on “Update

Kommentera

