Fuller House

Jag älskar den här spin-offen! Trots att jag hade höga förväntningar på den överträffades dem. Jag tycker att karaktärernas personlighet har bevarats väl, samtidigt så dom har utvecklats till vuxna människor. Det var kul att få veta vilka yrken de har valt. DJ är veterinär, Stephanie är dj (hennes artistnamn är dj Tanner vilket jag tyckte var lite kul), Michelle är kläddesigner och Kimmy driver eget som festplanerare (Do it Gibbler Style!). Det var också kul att twinsen Alex och Nicky fick vara med på ett litet hörn. De tillförde ingenting till serien men det var ändå kul att få en liten glimt av dem.

Häromveckan läste jag nyheten om att det blir en andra säsong, och den ser jag fram emot jättejättemycket!

Betyg: 10 filmklappar av 10 möjliga.

One thought on “Fuller House

Kommentera

