Läsdagbok december

Antal böcker: 6
Antal sidor: 1493
Sidor/bok genomsnitt: 249
Sidor/dag genomsnitt: 48
Författarens nationalitet: 2 svenska, 1 irländsk, 1 amerikansk, 1 kanadensisk, 1 brittisk
Författarens kön: 4 kvinnor, 2 män
Skönlitterära: 6
Böcker jag läst tidigare: 3
Språk: 3 på svenska, 3 på engelska
Bilderböcker: 0
Seriealbum: 0
Låneböcker:0
Egna böcker: 3
Hyllvärmare: 2
Ljudböcker: 3
Påbörjade serier: 0
Sequels: 1
Avslutade serier: 1
Läsutmaningen: 3

TV-SERIER OCH FILMER
Sunes jul (julkalendern 1991)
Mysteriet på Greveholm – Grevens återkomst (julkalendern 2012)
Tillbaka till Vintergatan säsong 1
En ö i havet
Little House On the Prairie säsong 9
Solsidan säsong 5
Tusen år till julafton (julkalendern 2015)
Downton Abbey säsong
Fröken Frimans krig säsong 2
Astrid Lindgrens jul

Att läsa i januari:
Lady Catherine och verklighetens Downton Abbey
Jag är Malala
The Long Winter
Northanger Abbey
Sagan om Isfolket (ska börja på bok 18 av 47)
och förhoppningsvis ytterligare några godbitar!

Att kolla på i januari:
Jag kör vidare med julkalendrar, häromdagen lånade jag hem Håkan Bråkan, julkalendern 2003
Så snart jag har läst ut Lady Catherine och verklighetens Downton Abbey ska jag se om hela tv-serien

Får se vad mer det blir!

Kommentera

