november

November är redan slut, var tar tiden vägen??? Det här är vad jag har läst den senaste månaden:

Antal böcker: 6
Antal sidor: 1362
Sidor/bok genomsnitt: 227
Sidor/dag genomsnitt: 45
Författarens nationalitet: 4 svenska, 1 dansk, 1 finsk
Författarens kön: 5 kvinnor, 1 man
Skönlitterära: 6
Böcker jag läst tidigare: 4
Bilderböcker: 0
Seriealbum: 0
Låneböcker: 0
Egna böcker: 3
Hyllvärmare: 1
Ljudböcker: 3
Påbörjade serier: 0
Sequels: 5
Avslutade serier: 0
Läsutmaningen: 2

TV-SERIER OCH FILMER
I, Frankenstein
Mockingjay part 1
En decemberdröm (julkalendern 2005)
Mysteriet på Greveholm (julkalendern 1996)

Att läsa i december
Nybyggarna
Christmas with Anne of Green Gables and Other Stories
I häxjaktens skugga
Lyssna klart på Öppet av
Lyssna på The Boy in Striped Pyjamas
och något mer som jag inte har bestämt mig för än

Att kolla på i december
Julkalendern såklart
Downton Abbey såklart
Fröken Frimans krig säsong 2 såklart
Solsidan
Mysteriet på Gtreveholm – Grevens återkomst
Astrids jul (tradition att kolla på den några dagar innan jul
och kanske några avsnitt av Little House on the Prairie säsong 9 också?

Hur går det med målen för 2015?
Läsutmaning: 29/35 (kanske kommer jag att klara den?)
Lyssna på 25 ljudböcker: 26 (yay!)
Läsa 18 hyllvärmare: 12 (kommer inte klara den)
Avsluta 8 serier: 5 (det finns en liten chans till att jag kommer klara den här punkten, men vi får se…)
Läsa författare av 15 olika nationaliteter: 8/15 (beslöt redan för två månader sen att ge upp den här punkten)

Kommentera

